12 czerwca 2010

Chcecz być TOPMODELKĄ?:)

OTO ZASADY KONKURSU:

Udział bierze każda osoba, która była modelką w ostatnim pokazie mody.

KONKURS POLEGA NA TYM, BY KAŻDA Z WYŻEJ WYMIENIONYCH OSÓB UZBIERAŁA JAK NAJWIĘCEJ GŁOSÓW. Po ukazaniu się kolekcji na bocznym pasku pokaże się ankieta z listą wszystkich modelek - wystarczy zagłosować!:)
Każda z modelek może umieścić oczywiście w swojej prezentacji, klubach lub wiadomościach do znajomych prośbę o zagłosowanie z linkiem do mojego klubu - każda metoda reklamy dozwolona:D

MASZ CZAS DO SOBOTY 3 LIPCA 2010, BY PRZEKONAĆ INNYCH, ŻE TO  TY JESTEŚ TOPMODELKĄ:)



A teraz najważniejsze: 


NAGRODY DLA TOPMODELKI: 


*  GRAFIKA Z TOPMODELKĄ W ROLI GŁÓWNEJ, UMIESZCZONA NA BLOGU
* CAŁY POST POŚWIĘCONY WYGRANEJ OSOBIE
* UMIESZCZENIE LINKU DO APARTAMENTU NA STARDOLL NA BOCZNYM PASKU      BLOGA 

17 komentarzy:

  1. Ja glosuje na Kania111 :D
    Jestem Alex-00 zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosuję na esth001:)

    nnnaaattt001 - na stardollu

    OdpowiedzUsuń
  3. głosuję na justysia_96

    Madziula009

    OdpowiedzUsuń
  4. głosuje na justysia_96
    na stardoll jestem korneliahiphop

    OdpowiedzUsuń
  5. głosuje na justysia_96
    na stardoll jestem trendycats

    OdpowiedzUsuń
  6. Ode mnie głos na justysia_96
    na stardoll topowa14 to ja.

    OdpowiedzUsuń
  7. głosuje na justysia_96
    stardoll- blackschminken

    OdpowiedzUsuń
  8. Głosuję na Kania111
    olaaa90

    OdpowiedzUsuń
  9. Głosuję na justysia_96

    JJustii

    OdpowiedzUsuń
  10. justysia_96

    na stardoll Zgredka1 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. głosuje na olgenke
    Na stardoll Madzix9898

    OdpowiedzUsuń
  12. głos oddaję na justysia_96 !


    na stardollu znajdziesz mnie pod nickiem yorkolka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. OGŁASZAM KONIEC GŁOSOWANIA:)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu