24 września 2010

Pokaz mody i zmiana wyglądu bloga

Jak już większość z Was wie, mój jesienny pokaz mody będzie na Stardoll Fashion Week:) Jest to strona, gdzie przez 1 tydzień będą pokazy mody różnych osób, m.in. Dioguardi, Fashion Group i... mój pokaz mody! A najlepsze w tym wszystkim jest to, że ja do końca byłam pewna, że mój pokaz mody nie będzie tam zawarty, a tu niespodzianka:) Nie wiem, jak moje ubrania będą wyglądały w porównaniu do innych, ale nie przejmuję się tym, dla mnie sam fakt bycia tam jest pewnym wyróżnieniem:)
Oto strona Stardoll Fashion Week (widoczna też na bocznym pasku mojego bloga)  

Oczywiście pokaz mody będziecie też mogli zobaczyć tutaj, na moim blogu, z tłem, które pokazałam już wcześniej.

Zmieniłam też wygląd bloga, nabyłam nowej umiejętności robienia ruchomych obrazków w gimpie. Wiem, jakość gifa, zwłaszcza o dużych rozmiarach nie jest najlepsza, ale może za jakiś czas znowu coś zmienię... Na razie podoba mi się tak, jak jest:) A Wy co o tym myślicie?:D
 

3 komentarze:

  1. Blog wygląda bardzo stylowo, klasycznie i romantycznie :)
    Bardzo podoba mi się kolorystyka i desenie.

    A co do pokazu to gratulację :)
    Ja od początku śledzę tamtą stronkę.
    Tak więc czekam na otwarcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest genialnie, a Twoja grafika jest fantastyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo na pewno się zgłoszę :))

    A co do wyglądu bloga - super! I gratuluję pokazu :))

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu