13 lipca 2012

Nowości w mojej szafie :)

Ten post miał się ukazać wczoraj, ale niestety nie byłam w stanie nic napisać- serdecznie Was przepraszam.

Ostatnio na stardoll miałam mały zastrzyk gotówki, więc postanowiłam odświeżyć swoją szafę i kupić kilka dodatków i ubrań. Kupiłam więcej niż na początku zamierzałam, ale co tam :) Uwielbiam zakupy. Chodzenie po sklepach, przymierzanie, kupowanie- coś pięknego ;)

Naszą małą wycieczkę może zacznę od butów- jednego z podstawowych składników każdej ze stylizacji.


1. Polowałam na te buty od dawna, wiec kupiłam je zaraz po tym jak pojawiły się w Starplazie. Koszt: 7 sd.
2. Piękne zielone buty. Bardzo, bardzo mi się podobają :) Coś mnie w nich urzekło. Nie żałuję tego zakupu :) Koszt: 8 sd.
3. Buty w moim ulubionym kolorze. Piękna soczysta pomarańcz- ach.... Koszt: 0 sm.

Teraz może przejdźmy do jednego z moich ulubionych dodatków- okularów. Okulary potrafią dodać charakteru stylizacji.


1. Własnie kupiłam je w Starplazie. Jeszcze cieplutkie :) Dlaczego dostały się do mojej szafy? Mają dość niezwykły kształt i wspaniały kolor. Myślę, że wykorzystam je w wielu stylizacjach :) Gorąco polecam. Koszt: 6 sd.
2. Piękne, fioletowe okularki z LE. Kiedy je zobaczyłam wiedziałam, że muszę je mieć :) Mają idealny kolor. Koszt: 35 sd.
3. Okulary z VOILE. Bardzo mi się podobają. Brakowało w mojej szafie okularów w tym kolorze.
Koszt: 2 sd.
4. Cudne okulary! Mają wspaniały kolor. Grzechem było by nie kupienie ich :) Koszt: 30 sd.

Obłowiłam się jeszcze w parę naszyjników i kolczyków. Która kobieta nie marzy o posiadani pięknej biżuterii? Potrafi ona dodać stylizacji smaczku, urozmaica ją.

1. Kolorowy naszyjnik ze sklepu Killah. Kiedy go zobaczyłam wiedziałam, że muszę będzie mój. Trafił na moją listę życzeń a później do szafy. Koszt: 7 sd.
2. Skromny, srebrny i niepozorny naszyjnik. Bardzo mi się podoba. Koszt: 6 sd.
3. Długi naszyjnik ze sklepu Fallen Angel. To była miłość od pierwszego wejrzenia. Czuję, że wykorzystam go w niejednej stylizacji. Koszt: 54 sm.
4. Kolczyki w pięknym pudrowym kolorze. Małe i niepozorne. Nadadzą lekkości stylizacji. Koszt: 32 sm.
5. Kolczyki w modnym neonowym kolorze. Nic nie powstrzymało mnie przed ich zakupem ;) Cena jest bardzo kusząca. Kolczyki te dodadzą charakteru każdej stylizacji. Koszt: 5 sd.

Kolejnymi nowościami w mojej szafie są bluzki, koszula i żakiet.
1. Żakiecik w bardzo delikatnym i neutralnym kolorze. Bardzo mi się podoba. Będzie on częstym gościem w moich stylizacjach. Koszt: 6 sd.
2. W tej koszuli zauroczył mnie jej niezwykły krój i kolor. Mogliście ją, podobnie jak buty zobaczyć w stylizacji. Myślę, że każda stardollowiczka powinna mieć ją w swojej szafie ;) Jej koszt: 14 sd.
3. Bluzka , której od dawna szukałam i wreszcie znalazłam na StarBazarku. Co ja bym zrobiła bez niego? Koszt: 80 sm.
4. Jest w niej coś takiego co mnie urzeka i sprawia, że nie mogę się jej oprzeć :) Koszt: 103 sm.

I JAK? PODOBAŁ SIĘ WAM ARTYKUŁ? MACIE KTÓRĄŚ Z TYCH RZECZY W SZAFIE? CO O NICH SĄDZICIE?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu