11 lipca 2012

Stylizacja "NO NAME"

Według Naszego planu stylizacja powinna pojawić się wczoraj, ale niestety nie dałam rady za co serdecznie przepraszam.

Stylizację to stworzyłam wczoraj późnym wieczorem. Bardzo chciałam nałożyć tą koszulę. Kiedy tylko pojawiła się w Starplazie natychmiast trafiła na moją listę, życzeń. Teraz kiedy nareszcie miałam zastrzyk gotówki stała się ona jedną z pierwszych rzeczy jakie kupiłam :) Nie żałuję. Ma wspaniały kolor i dość niespotykany i interesujący krój.

Coraz częściej w moich stylizacjach możecie spotkać Chanelkę ze sklepu DECADES. Jest ona moi numerem jeden wśród torebek :)

Kolejną z nowości, którą użyłam w tym zestawie to buty. Polowałam na nie od dawna i nareszcie są moje! :) Urzekł mnie w nich kolor, wzór, wszystko! Są piękne! nic dodać nic ująć.

Nie mogło zabraknąć dodatków w tej stylizacji. Myślę, że są one kluczem do sukcesu. Potrafią zmienić charakter każdego stroju. W tym wypadku użyłam mojego kochanego, naszyjnika-zegarka, kolczyków i jednego z moich ulubionych dodatków- okularów.

Wszystko tworzy zgraną całość ;)


Okulary- Riviera
Kolczyki- Riviera
Naszyjnik- B. Bizou I ♥ IT!
Koszula- Original Future I ♥ IT!
Bluzka- IT GIRLS
Spodnie- StarDesing
Torebka I- DECADES I ♥ IT!
Torebka II- PPQ
Buty- archive I ♥ IT!

I tradycyjnie już na koniec piosenka:

I JAK? PODOBA WAM SIĘ STYLIZACJA?

1 komentarz:

Szukaj na tym blogu