8 lipca 2012

Z CYKLU POD LUPĄ : SPÓDNICE

Jak sami dobrze wiecie, za czasów Estery była zorganizowana akcja ,,NOSIMY SPÓDNICE". Ja, pod tym wydarzeniu, po roku od upłynięcia ostatnich domagań naszych redaktorek chciałabym zobaczyć, razem z Wami - co się zmieniło .

Kalafiorowa niegdyś zapukała do 100 apartamentów losowo wybranych dziewczyn.Ja zrobiłam to ponownie.I znów ta sama śpiewka. Ja jednak postanowiłam przyjrzeć się ogólnemu zgrupowaniu : SPÓDNICE KONTRA SPODNIE.Tylko te brałam pod uwagę.A więc wywnioskować można,że byłam w więcej niż stu apartamentach ( męczące jak nie wiem ) . Zaglądałam tylko po to, by zobaczyć kto jest w co ubrany. I powiem Wam jedno : Podobało mi się.Wydaje mi się,że faktycznie coraz więcej osób nosi spódnice.Tych osób było dużo,aczkolwiek nadal miałam wrażenie,że wygrywają spodnie.

Następnie udałam się do StarPlazy, ot tak - by zobaczyć nowości, co słychać w strefie spódnic.
Na czerwono zaznaczałam te, które mi się podobają i które zauważyłam u wielu użytkowników stardoll.Zobaczcie sami :




Doszło . - tak, doszło dużo spódnic, w różnych kolorach i cenach. Od beżów,bo eleganckie biele,aż do wakacyjnej pomarańczy i żółci. Taak, Admini się postarali - według mnie spódnic jest dużo, naprawdę dużo.To oczywiście nie wszystko. Gdybym miała umieścić tu wszystkie dostępne spódnice,to chyba bym zwariowała.

Przykładowa wypowiedź sprzed lat :


Kladiaa: Uwielbiam spódnice lecz te ze stardollu rzadko odpowiadają moim wymaganiom. Często mają nieodpowiednią linię. Porządna spódnica musi elegancko podkreślać talię :) Brakuje też długich, lejących się spódnic w stylu Nicole Richie, oj bardzo!

Przykładowa wypowiedź z dzisiaj :

Kalusia933 : Mnie się spódnice podobają, jest duży wybór, dużo kolorów, tylko ceny trochę wywyższone.
A więc czy problem stanowi cena ?

Może i prawda , faktycznie można zauważyć, że ceny spódnic są dość wysokie . Faktycznie,dla zwykłego użytkownika stardoll nie ma tu zbyt wielkich kokosów.

A może po prostu tak już jest,że wolimy spodnie ? - NIE WIEM .

Oto mój mały wykres tego, jak przedstawia się obecna sytuacja układu spódnicowo-spodniowego :

Więcej jest osób noszących spodnie . Pomimo to, zauważyć można,że w porównaniu do ostatnich czasów, faktycznie spódnic przybyło, oraz stardollowiczów w nie ubranych.

Pozostaje pytanie : Czy wolimy spodnie od spódnic ? - Chyba tak. W życiu realnym wybieram spodnie, a na stardoll raczej spódnice.

Pomimo to, patrząc na ostatni rok,można mieć nadzieję,że za rok większa pula stardollowiczów wybierze spódnice,a nie spodnie.

Seria pytań do Was :


1. Podobał Wam się artykuł ?
2. Wolicie spodnie czy spódnice ?
3.Co myślicie o spódnicach na stardoll ?
4. Macie jakieś swoje szczególne perełki ?




2 komentarze:

  1. Świetny artykuł! Kalafior miał cierpliwość hehe xD Spódniczki kocham od zawsze- zajmują połowę mojej szafy! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny artykuł :) Ale ja lubię i spodnie i spódnice, to już zależy od tego jaką stylizację chcę wykonać. ^^

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu