24 czerwca 2012

Kołnierzyki :)

Kołnierzyki moi drodzy - trend ostatnimi czasy, o którym piszę dopiero teraz, bo jestem zakręcona niczym pokrywka od słoika.

Bardzo polubiłam kołnierzyki. Wygląda się w nich dziewczęco,a zarazem tak dorośle i delikatnie.Stworzyłam z nimi 3 stylizacje. Zobaczcie sami :

Dwie stylizacje są niemalże takie same. Chodziło mi o to, by pokazać Wam,że kołnierzyki sprawdzą się w każdej stylizacji.


1. Stylizacja idealna do pracy, na randkę. Kołnierzyk jest przy koszuli. Byłam zaskoczona,że koszula ta pasowała w końcu do czegoś,bo od dawna nie mogłam nic od niej dobrać :)
2.Stylizacja prawie identyczna, z wyjątkiem bluzki, tym razem w koronkowo-ramiączkowym wydaniu.
3.Delikatna, zwiewna dziewczęca. Kołnierzyk dodaje szyku całości.

Nie wiem jak Wam, ale mnie kołnierze bardzo przypadły do gustu. Teraz często będą pojawiać się w moich stylizacjach.

A WY ? LUBICIE KOŁNIERZYKI ? PODOBAŁ WAM SIĘ ARTYKUŁ ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu