25 czerwca 2012

Stylizacja "Dziewczęco"


Jak Wam mijają ostatnie dni szkoły? My na prawie wszystkich lekcjach oglądamy filmy :) Jutro mnie czeka jeszcze sprawdzian z matematyki, który będzie wpisany na nawy rok Życzcie mi powodzenia ;D
Stylizacje, którą Wam mam dzisiaj zamiar pokazać stworzyłam dość dawno. Bardzo lubię tą sukienkę. Genialnie się sprawdza jako spódnica. Urozmaica każdą stylizację. Jeśli jeszcze jej nie macie to polecam Wam ją kupić ;D
Nie lubię koloru różowego. Żadnych z jego odcieni, jednak na stardoll często gości on w moich stylizacjach. Jest bardzo dziewczęcy. Jeżeli nie przesadzimy potrafi dodać uroku każdej stylizacji ;) Takimi różowymi elementami w tej stylizacji są: kurteczka, bluzka i kwiaty na sukience.
Uwielbiam te buty. Musiałam je założyć. Są delikatne i takie... urocze.

Okulary- Riviera
Kurtka- Star Design
Bluzka- Pretty n` love I LOVE IT!
Sukienka (spódnica) - Pretty n` love I LOVE IT!
Aparat- Wild Candy
Torebka- PPQ
Buty- Chanel Tribute I LOVE IT!

Jak zwykle na koniec:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu