23 czerwca 2012

Lato ! .

21 czerwca jest pierwszy dzień lata. Ja piszę o tym dopiero dzisiaj. W mojej miejscowości zorganizowany był festyn, poświęcony właśnie temu wspaniałemu dniu !

Ja przygotowałam dla Was post, nawiązujący właśnie do tego wydarzenia . Lato - witamy ! :))

Przygotowałam stylizację, taką typowo letnią,kolorową,kwiecistą.Idealnie pasuje na spacer po plaży,parku,mieście. Cóż, może i szpilki nie są dobrym rozwiązaniem na plażę,chociaż pewnie Katie Holmes nie jest tego samego zdania ; )
Ale tylko szpilki pasowały do tej stylizacji. 
Inne buty,jakoś mi się nie podobały. SZPILKOMANIAK  ? - tak,ale tylko stardollowy, na co dzień preferuję klapki,baleriny i trampki.

 
Bluzka - Miss Sixty ♥
Sukienka - Wild CANDY
Okulary - Darmówka 
Pasek - Decades 
Bransoletka jasne złoto - Rio
Bransoletka ciemne złoto - ?  . 
Buty - BonjourBizou ♥



Skoro przyszło lato, przyszło i morze oraz wakacje. Zapewne domyślacie się już co będzie kolejnym tematem tej notki. Tak, KOSTIUMY KĄPIELOWE. Ja najczęściej sięgam po nie do sklepu Riviera. Przyjrzyjmy się niektórym z nich ; )


 1. Ładny, ciekawy krój . Ma bardzo ładne kolory, jednakże jest w nim coś, co mi nie pasuje .
2. Ładny, kolorowy . Na pewno wyszczupla talię. Ładnie zaznaczone piersi, nieskomplikowany,a jednak oryginalny.
3. Czarny,zwykły - z pewnością maskujący brzuszek ; ) Nie porywa. 
4. To jest zdecydowanie mój ulubieniec. Zakupiłam taki w realnym życiu, w tym samym kolorze ! Mnie się bardzo podoba.
5. Kolorowy, niebanalny, dziewczęcy - I LIKE IT ; )

Podobał Wam się post ? Co sądzicie o stylizacji i kostiumach ? Czekam na komentarze ! :*

stylizacja wykonana na Ania_bania 

3 komentarze:

  1. Super outfit, typowo letni : )) Zapewne dzięki barwach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasek nie pasuje ;p Poza tym fajna stylizacja + artykuł!

    OdpowiedzUsuń
  3. @Ada : Wiem,że pasek nie pasuje,ale nie mogłam mu się oprzeć ; )

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu