23 czerwca 2012

Recenzja kosmetyków

O matko, jaka mnie wena dopadła  :)

Dzisiaj postanowiłam zrecenzować także kosmetyki,których w mojej kosmetyczce jest najwięcej . Mówię tutaj o różnych sprejach,odżywkach i piankach do włosów. Od lat walczę z moim cienkimi, mało podatnymi włosami . 

 Na pierwszy ogień idzie Loton. :)

Co : Płyn do układania włosów
Ile kosztował : Mój 9,30
Gdzie go można kupić ? : Niemal wszędzie
Pojemność : 125 ml.

Opis według producenta : Loton to jedyny 100 % naturalny płyn do układania włosów. Jest idealny do wszystkich rodzajów włosów. Ułatwia modelowanie i układanie fryzury,a zarazem wzmacnia i regeneruje włosy.Dzięki Lotonowi nie musisz już wybierać między pięknym wyglądem a zdrowiem swoich włosów. Z Lotonem wszystko układa się wyśmienicie. 

Opis według mnie : Zgadzam się z powyższym ! Kupiłam go na bal szóstoklasisty, i sprawdził się świetnie. Po prostu sprawia,że włosy trzymają się,łatwo się układają,lepiej się robi fryzury,a włosów w ogóle nie skleja . Ponadto ' wyczesać ' go z włosów można samym grzebieniem,bo wiadomo,włosy są sztywniejsze.Jestem z niego bardzo zadowolona, i szczerze mogę go Wam polecić. 

Ocena : 6/6

Obrazek z : mydlandia.pl 

Co ? : odżywka Garnier Fructis
Cena : ok. 10 zł 
Gdzie można kupić : Wszędzie,ja kupowałam w Carrefour 
Pojemność : 150 ml

 Opis według producenta : Chciałabyś codziennie pielęgnować twoje cienkie i osłabione włosy,ale zabiera ci to zbyt dużo czasu ?
Nasza odżywka wzmocni i odbuduje włosy w jednym geście. Staną się miękkie i łatwe w rozczesywaniu. 

Opis według mnie : Mój numer jeden,jeśli chodzi o odżywki . Jest taka delikatna,lekka,nie obciąża włosów - zakochałam się w niej ; )
Ponadto opakowanie jest prześliczne, egzotyczne,kojarzące się z latem. Pięknie prezentuje się na półce. POLECAM ! . 

Ocena : 7/6 * 

* tak,jestem zachwycona tą odżywką. Jako jedyna się sprawdziła ; )

CO SĄDZICIE O RECENZJACH ? MACIE TE KOSMETYKI ? CO O NICH SĄDZICIE ? A MOŻE CHCECIE,ŻEBYM COŚ ZRECENZOWAŁA ( KSIĄŻKĘ,KOSMETYK ITP. ) JEŻELI KIEDYKOLWIEK Z TEGO KORZYSTAŁAM,TO NA PEWNO TO ZRECENZUJĘ.

JAKIEŚ POMYSŁY NA NOTKI ? . POZDRAWIAM !

3 komentarze:

  1. Miałam drugą odżywkę i też sądzę, że jet numerem 1 :D ; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam suche włosy, które nie chcą się układać... Miałam odżywkę i powiem, że jak dla mnie nie jest aż taka rewelacyjna...

    OdpowiedzUsuń
  3. @OLA : Każdy ma inne włosy. Na moich sprawdziła się świetnie i jestem z niej zadowolona. Ja ją jednak szczerze polecam na szczególnie łamliwe, cienkie i proste włosy ;)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu