14 lipca 2012

Flowers and pastels : )

Nadrabiam wtorkową stylizację :)

Flowers and pastels - tytuł jest taki,a nie inny ze względu na spódnicę,którą chcę '' uszczególnić '' w tej stylizacji.Jest to naprawdę pierwsza moja stylizacja,w której użyłam trochę obciślejszej spódnicy. Urzekła mnie ona kolorem,a w szczególności prześlicznym, z lekka prześwitującym wzorem. Jest taka delikatna i dziewczęca - I LOVE IT ♥

I się zaczęło - zieleń,pastele - z czym to zestawić ? Padło na biel. Dość obszerną,lekką,przewiewną, białą koszulę. To był najbezpieczniejszy pomysł. ( NIE LUBIĘ PRZESADYZMU ) 

Ostatnio mam naprawdę dobry nastrój, i dość potężną wenę twórczą.
Powiem Wam,że naoglądałam się Harrego Pottera i teraz gadam,jak czarownik pierwsza klasa ;)



Koszula - Gaultier Tribute - I ♥ it !
Spódnica - Pretty In Love - I ♥ it ! 
Torba - Youg Hollywood
Pasek - BonjourBizou 
Okulary - MissSixty - I ♥ it !
Buty - BABY PHAT 
 


Nie jestem w pełni zadowolona z tej stylizacji,aczkolwiek uważam,że może być : )

CO SĄDZICIE ? 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu