15 lipca 2012

Z cyklu pod lupą ( 2 ) - Nowa kolekcja BonjourBizou

Dzisiaj ofiarą mojego kolejnego śledztwa ( o taak, detektyw Martę działa ) padła nowa kolekcja BonjourBizou.

Otóż, są to ubrania pastelowe, gdzie zdecydowanie przeważa niebieski oraz inne , typowo letnie, plażowe i morskie kolory.
Pomimo to, nie uważa się tej dostawy za jakąś szczególnie dobrą.Z kolorami Administracja trafiła jak najbardziej.Ale z ubraniami, jest już trochę gorzej. Poza tym,że wystąpiło wiele błędów, które zniechęciły stardollowiczów.Czemu tu się dziwić ? - Lewitujące ubrania, nie dające się założyć na MeDoll nie są w żadnym stopniu dobrą reklamą tego sklepu.Detektyw Martę przemawia : BAŁAGAN, istny BAŁAGAN.

- Ale w realnym świecie, w pokoju Martę bałagan jest zaiste w znakomitej formie. MÓWIĘ BAŁAGAN ? - dobrze schowane rzeczy,rzecz jasna :)

Mówiąc dalej,ekhm.

Kolekcja nie zadowala,stanowczo nie. Ja sama liczyłam na coś lepszego,oryginalniejszego, coś fajnego.Czuję wielki niedosyt jeśli chodzi o te ubrania, liczyłam na dużo więcej.Aczkolwiek B.Bizou i tak zostaje moim numerem jeden.Przecież - raz na wozie, raz pod wozem, taak ? - każdemu zdarza się wpadka. W tym przypadku przydarzyło się to Administracji, a tym samym temu niewinnemu sklepowi.

 Na czerwono zaznaczyłam ubrania, które są lepsze,które stardollowicze mają już w swoich szafach.

Co sądzicie o tych ubraniach  ? Podobają Wam się ?

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu