17 lipca 2012

Przerwa

Każdemu się należą wakacje ;) Ja postanowiłam sobie zrobić wakacje od blogowania. Na razie będzie to przerwa tygodniowa. Potem zobaczę. W tym tygodniu jadę pod namiot, a po za tym na razie cierpię na barak jakichkolwiek pomysłów. Muszę sobie przewietrzyć głowę, skorzystać z pogody, odpocząć i co najważniejsze WYSPAĆ. Jestem pewna, że Martyna dobrze się zaopiekuje blogiem :) Gdy wrócę postaram się wszystko nadrobić.
Na koniec mam jeszcze rezultaty mojej pracy z GIMP-em. Jak na takiego debila manualnego jak ja wyszło całkiem, całkiem. Jest to moja pierwsza grafika więc proszę o wyrozumiałość ;) Jak myślicie nada się na bloga?

ŻYCZĘ WAM UDANYCH WAKACJI!

1 komentarz:

  1. Bardzo ale to bardzo ładna grafika, na prawdę. :)


    szalona-lola

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu