15 lipca 2012

Recenzja kosmetyków Avon

Kosmetyki są - Hurra ! : )

Jako,że obiecałam,że zrecenzuję moje nowe kosmetyki - oto post poświęcony właśnie im . Kosmetyków mam niemało, więc nie będę pokazywała tutaj wszystkich ( może kiedyś ) . W tej notce chciałabym pokazać Wam te najnowsze,te które zamówiłam z mojego ulubionego sklepu - Avon.
Może nie będzie to taka stuprocentowa recenzja,bo jeszcze nie zdążyłam się tak naprawdę jeszcze z nimi dobrze zapoznać.Będzie to taka recenzja pierwszego wrażenia :)

Na pierwszy ogień idzie balsam do ust. Care-proteing. Jestem z niego naprawdę zadowolona. Jest delikatny, bezzapachowy, nawilża i chroni. Przy tym jest maleńki i bardzo poręczny.

Ocena : 6/6
 


Kolejnym produktem jest błyszczyk COLOR TREND . Ja mam ten środkowy . Jestem z niego zadowolona,choć pierwszy raz kiedy go użyłam - szczypało . Zapewne dlatego,że miałam bardzo popękane i podrażnione usta. Teraz jest SUPER ! . Przy tym opakowanie jest przesłodkie,a produkt mały i poręczny.

Ocena : 5/6 
minus za to,że szczypało :)
 

Balsam do ciała o zapachu kwiatu wiśni. MÓJ NUMER JEDEN - NA ZAWSZE ! :) 

Ocena : 6/6

Mascara maksymalne wydłużenie . Delikatna, nie skleja rzęs co jest dla mnie dużym plusem. Łatwo się zmywa,ale trzyma się dłuuugo na rzęsach. 

6/6

Wiem,że nie są to tradycyjne recenzje. To są tylko obserwacje wstępne :)

Co sądzicie ? Macie , kupicie , nie kupicie ? 

 
 

1 komentarz:

Szukaj na tym blogu